Dagens

Nu var det dags för nästa föreläsning och jag känner mig i form: föreläsningen är bra och jag är även rent kroppsligt i någorlunda form; nu behöver jag bara lite starkt te och adrenalin.

image575
Halsband (och örhängen) med lila körsbär: Gina Tricot
Topp: H&M
Kjol: hemmasydd
Strumpor: stay-ups från
Leg Avenue
Skor: Skopunkten

Till så här lång kjol funkar stay-ups utmräkt, men som Annaa kommenterade till mitt inlägg om Minimarket, så kan man inte ha det till kort kjol. Att jag har vita strumpor just idag är nog faktiskt lite påverkat av Minimarkets visning.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Oj, den kjolen gillade jag!!! och skorna också ;) Men, kjolen ÄR härlig... mönster? eget?? nyfiken???
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som alltid är lite nyfiken av sig ;)

2008-01-31 @ 21:24:17
URL: http://www.sjoebacka.se
Postat av: Evis

Tack!
Ja, jag har gjort mönstret själv, det passar bäst så.

2008-01-31 @ 21:39:52
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Bim H-D

Hm, får nog bege mig in i garderoben, eller leta gamla mönster och komponera något... Ja, eller läsa dotterns böcker i mönsterkonstruktion, suck... Yngsta dottern läste nämligen Textil, form & design på Vackstanäsgymnasiet... Mönsterkonstruktionen där var tom del av den de läser på högre nivå... Men, jag brukar inte orka göra egna mönster ;) Dags börja? Hm, hon som sydda alla barnens kläder och MINA själv förr... dåligt med det numera ;) KAN bero på att tyger vill jag ta i vid köp och vi har ingen toppenbutik här... Oki, dock HAR vi EN butik nu, men ändå... ;)
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som HAR ett jeanstyg, väldans töjbart, som borde bli något - kul... ;)

2008-02-01 @ 22:15:24
URL: http://www.sjoebacka.se
Postat av: 555

HAHAHAHHAHA

2009-01-04 @ 00:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0