Dagens klädsel

Det är klart att jag måste ha den nya t-shirten på mig idag. Och utan kofta fryser jag i föreläsningssalen. Strumpbyxorna är de nya jag beställde, men de var verkligen inte bra; de var så korta att inte ens jag med mina korta ben kunde ha dem - så jag tog upp dem i tån och nu är det ett par någorlunda fungerande, något korta leggings istället.

image551
Kofta: Zara
T-shirt: Fifth Column Classics
Kjol: H&M
Leggings: kommer inte ihåg märket
Strumpor: H&M
Skor: DinSko


Inte så modernt, men rätt fint tycker jag - förresten säger style.com att neon kommer i vår ;)

Nu ska jag iväg och föreläsa; mina möjligheter att förbereda mig har varit något begränsade eftersom Maja blev sjuk inatt. Hon hade hemskt ont i örat, så sovit har jag inte heller gjort nåt vidare. Tur att det är en gammal klassiker som jag gjort i sex år eller så.


Kommentarer
Postat av: Lina

T-shirten va riktigt cool ^^

2008-01-25 @ 12:45:40
URL: http://linaroger.blogg.se
Postat av: Annaa M

tröjan ser fin ut så här på bild, men jag hoppas den inte uppför sig som ett par av mina tröjor med organisations- och bandtryck. Det där lite kompakta i trikån förstärktes tvätt efter tvätt och de blev riktigt läskiga att ha på sig. Nu skulle jag ju aldrig kunna ha en tröja som går kant i kant med jeansen så det hade varit kört från början i det här fallet...

Måste kolla på lite trycktröjor igen!

2008-01-25 @ 13:12:04
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Evis

Annaa: Det hade ju heller inte skadat med ett större halshål.

2008-01-25 @ 15:41:25
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Halshålet på det som ansågs vara en damtröja var anledningen till att jag gav bort min egenimporterade Bright Eyes-tröja. Andra har jag klippt ur. Men man vill ju inte börja klippa i nya plagg.

2008-01-25 @ 15:49:59
Postat av: Sassy

Vad fint med rosa strumpisar!!

2008-01-25 @ 19:20:55
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0