Dagens klädsel

I dagens klädsel har jag låtit mig inspireras av det kommande vårmodet; där såväl batik som etniska broderier syntes. Kvaliteten på bilden är sådär - jag håller fortfarande på och experimetnerar med att hitta den perfekta hyllan att ställa kameran i och det perfekta avståndet därifrån att stå på.

image467
Blus: Köpt i Camden, London
Kjol: H&M
Strumbyxor: La Mote, lokala affären
Kängor: DinSko

Detta hade jag på mig på en rätt meningslös utflykt till tandläkaren. Maja vägrade nämligen öppna munnen den här gången också, även om jag i alla fall fick in henne i rummet utan problem. Efter detta gick vi och fikade och tittade på rean - det blev mer skor, bild kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Telefonissan

Snyggt! Du har snappat trenden ser jag :-) Har läst inredningstidningar under helgen och samma sak gäller där. Nu ska vi vara "personliga"!

Helt mode-orelaterat:
Samma sak har hänt oss hos barntandläkaren på Guldheden. Vi bytte sonika tandläkare: Frågade min egen (på en annan enhet inom Folktandvården) om det gick bra att dotter gick där. Det har gått fin-fint i ett par år nu!

Brukar aldrig "curla" med dylikt, snarare tvärtom. Men insåg här att det var något som inte alls skulle komma att fungera i kontakten med tandläkare nr 1.

2008-01-07 @ 12:39:47
Postat av: Annaa M

Aha, då kunde vi nästan stött på varandra på stan. Rörde mig från strax före elva i riktning från Centralen mot Järntorget.

2008-01-07 @ 20:05:20
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Telefonissan

Hm. Du talar till Evis förstås. Men i alla fall: Jag var på Järntorget strax före 11. Lustigt! Kanske var Inga M där också! :-)

2008-01-08 @ 14:53:19
Postat av: Evis

Själv rörde jag mig inte längre västerut än Valand - det blev en triangel Johanneberg-Guldheden-Valand.

2008-01-08 @ 16:15:34
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0