Dagens klädsel och shopping

Nu har vi återvänt från en promenad ner till centrum och jag har så ont att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Det blir till att stoppa i sig piller och placera sig i sängen med Europa i världen - Medeltiden, så kan man jobba fast man är sjuk.
Maken har köpt sladdar så att vi nu kan föra in även vinylskivorna i datorn; ett bra sätt att skydda dem från ytterligare hack om inte annat. Och så är det skönt att slippa vända på skivan (tänk så fort man vänjer sig och blir bekväm). Äldsta dottern har köpt ännu mera anime. Själv köpte jag bara nya hårsnoddar till familjen; de har en tendens att försvinna.

image530
T-shirt: inköpt på Lemonheadskonsert ifjol
Kjol: H&M
Strumpbyxor och knästrumpor: också H&M
Halsbandet har Maja gjort på dagis.

När jag gick ut hade jag också kofta, den svarta kappan, halsduk, basker, vantar och curlingkängor.


Just nu spelas: New Order: "Someone like you" från Get ready



Kommentarer
Postat av: Ellie

Åh va fin du är! Supersnygg outfit, älskar kjolen! Du passar verkligen i den turkosblå färgen också!

2008-01-19 @ 20:42:02
URL: http://citycatwalk.blogg.se
Postat av: Evis

Tack!
Jo, det är kul med en t-shirt med tryck som är i färg - oftast är det ju antingen vita eller svarta.

2008-01-19 @ 21:01:16
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0