Vackra färger och blanka tyger hos Jasper Conran

Jasper Conran visade igår i mitt tycke underbart fina klänningar. Ja förstås också en del toppar och byxor och en del kappor. Allt var inte i färg och satin, det fanns mattsvart också, men allt kännetecknades av fina, nätta former. Samt lågklackade eller platta skor och färgade strumpbyxor. Fiiint.

image636
Bilder: www.vogue.co.uk

Kolla förresten in modellen i rött; inte är väl hon någon tonåring?


Just nu spelas: The Pogues och The Dubliners: "The Irish Rover"


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Undrar om inte Jasper Conran är underskattad i Sverige. Han förknippas åtminstone i Stockholm med tråkiga klädställningar på Debenhams. Jag blev väldigt paff när jag såg bilder på honom första gången, för jag hade förknippat honom med bilder på en tjock ful gubbe i Debenhams reklam. Fattar fortfarande inte sambandet mellan den sirliga engelske bögen och den där gubben på bilden. Men visst gör han fina kläder. Hade man bara en midja så skulle man gärna välja vad som helst av det ovanstående!

2008-02-13 @ 22:58:39
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Älvan

Åh, den röda ensemblen eller den grå längst till vänster skulle sitta fint i min garderob. Eller på mig :). Fast rent färgmässigt är den gröna nog bättre.

2008-02-15 @ 18:01:19
URL: http://aelvan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0