Nicole Farhia

Ni minns väl Nicole Farhia? Hon med tröjan i Bohus stickning? (Nej, det är inte jag som ägnar mig åt särskrivning, det heter så; det är ingen traditionellt sticksätt från Bohuslän utan ett välgörenhetsprojekt som drog igång för att hjälpa hustrur till bl a arbetslösa stenhuggare att försörja sig.)
I alla fall, det var inte det enda snygga hon visade:

image648
Bilder: www.vogue.co.uk. Där finns bilder på hela hennes kollektion

Jag vet faktiskt inte vad jag gillar bäst: den gråbeiga klänningen som jag inbillar mig är gjord i yllejersey eller något annat underbart material, den slimmade kappan, kjolen med sin kombination av tryckt och utstansat/utklippt mönster i nederkanten eller klänningen i det fina tryckta tyget.
Det blir nog den gråbeige klänningen i alla fall; om jag måste välja.


Just nu spelas: Hanoi Rocks: "Self Destruction Blues"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0