Monkiblusen

Här är alltså blusen jag köpte för 20 kronor hos Monki. Jag har tittat på den länge på hemsidan, men varje gång jag varit inne i butikerna har det varit så mycket folk att jag bara inte orkat titta efter den. Men idag var det lite tunnare med folk och den låg dessutom framme på ett bord. Och egentligen var det ju tur att jag inte hittat den tidigare, eftersom jag då hade behövt betala 300 kronor för den och inte 20.

Som ni ser har den en lite udda skärning, men den sitter fint när man har den istoppad i en kjol i midjan, något som var min avsikt hela tiden. Det är storlek L. Kitt är ganska trevlig "färg" som klär de flesta.

image640
Blus: Monki
resårskärp: H&M
kjol: hemmasydd
sockor: torget vid stationen i Lund

Nä, jag tänkte inte ha illrosa sockor till, det var vad jag hade på mig.

Kommentarer
Postat av: Maritha

Helt underbar skärning på blusen.

2008-02-14 @ 21:48:05
Postat av: Evis

Jo, den är cool. Man kan också se rätt in i den från sidan, som syns om man tittar noga på bilden. Men vem bryr sig?

2008-02-14 @ 21:53:25
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Maritha

Inte jag :) Tänkte inte ens på det.

2008-02-14 @ 22:47:36
Postat av: Annaa M

Jag köpte den stora t-shirten i samma färg, den funkar också förvånansvärt bra. Däremot vek sig sonen dubbel av skratt åt en sån där stor svart och rödrutig klänning. Dock är den mindre än den där blå från Ellos eftersom den inte är lika vid.

2008-02-15 @ 00:25:09
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Evis

Jag funderade på t-shirten också. Funderar även å att ge mig dit själv idag, igår orkade vi inte gå igenom jeansen utan tog de första som såg ut att passa och köpte dem utan att prova (25"). De passade den ena, men jag tänkte att jag kanske kan hitta ett par som passar den andra också.

Jag tror inte att klänningen fanns kvar på den Monki jag var på, annars hade jag också köpt en.

2008-02-15 @ 08:29:12
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0