Mariestad

Från Mariestads kommuns hemsida:

On 27 feb kl 19.00
"Så klädde man sig på Medeltiden - från Arn till Gustav Vasas tid".
Förläsning av Eva Andersson, Göteborg
Lokal: Stadsbibliotekets sessionssal
Arr. Mariestads Föreläsningsförening

Så om ni är i Mariestad och är intresserade av medeltida dräkt eller bara dräkthistoria så vet ni vad ni ska göra ikväll. Jag har många fina bilder och är, efter vad jag hört, intressant att lyssna på.


Just nu spelas: The Lemonheads: "Rule of three" från The Lemonheads (senaste skivan)


Kommentarer
Postat av: Noemi

Åh, jag önskar jag kunde!!! Mina intressen tangerar dina iom att jag är konstvetare...

2008-02-27 @ 14:13:49
URL: http://bokklubbens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0