Insvängd midja

Ok, det kommer väl inte som någon nyhet för mina läsare att jag gillar kläder med markerad, eller i alla fall insvängd  midja (Med ett bystmått på 106 och ett höftmått på 110 känns det kul om det inte ser ut som att även mitt midjemått är över 100 cm). Att jag skulle gilla den brittiske designern Paul Costelloes höstkollektion var därmed givet, då midjan var en av de saker han enligt egen utsago fokuserade på.

image629
Bilder från www.vogue.co.uk

Jag är ingen anhängare av den grå blusen, men den rutiga kjolen gillar jag förstås jättemycket.


Just nu spelas: Simon and Garfunkel: "The boxer"


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Den högra är en sådan modell som borde fungera även på oss som har väldigt lite markerad midja. Den sitter inte åt så tätt att den avslöjar att midjan i själva verket är en utstickande valk utan bidrar till att skapa en antydan till en mer normal linje. Med viss tvekan för det något korta livet.

2008-02-12 @ 16:27:50
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Katarina

Den bruna till höger är vansinnigt snygg!

2008-02-12 @ 16:42:55
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0