Godbitar från New York

Efersom min dator är full med bilder på fina kläder från New Yorks modevecka tänkte jag dela med mig av några.

image625
Bilder: Style.com

En del, som Koi Sunnawagatee, är den enda bilden jag har från den designern medan jag har en hel del sparat från Barbara Tfanks och Temperleys visningar. Grejen är att det finns hemskt mycket som är snyggt, men väldigt vanligt på visningarna och vem behöver ha ännu en bild på en helt vanlig rak kjol och jumper? Sen finns det annat, som Three as four, där det mesta var för konstigt för min smak.
Men det här tycker jag var fint.


Just nu spelas: New Order: "Liar" från Republic


Kommentarer
Postat av: Vera

Fina tips där. Är mkt förjust i Temperley. New Order likaså.

2008-02-10 @ 18:23:49
URL: http://verasvarld.blogspot.com/
Postat av: Katarina

Oj, den där av Barbara Tfank var ju verkligen snygg! Måste jag kolla in mer, tack för tipset!

2008-02-11 @ 10:44:14
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0