Dangliga örhängen

Jag har en tid haft känslan att den rutiga klänningen behöver något extra för att verkligen komma till sin rätt - och att detta extra skulle vara dangliga röda örhängen i plast; antingen de ack så populära körsbären, eller bara plastiga, blanka bollar hängande från tunna kedjor till exempel. Tyvärr har jag inte hittat några som riktigt passat in på beskrivningen, körsbärsörhängen är ganska lätta att hitta, men de är oftast små och fjuttiga. Så när jag hittade de här, som i alla fall är 2-2,5 cm, slog jag till även om de är i glas. För små, men ett steg på vägen.

image628


Tips om plastiga bollar på kedjor mottages annars tacksamt, eller plastiga körsbär i naturlig storlek :)


Just nu spelas: Joni Mitchell: "This flight tonight" från Blue



Kommentarer
Postat av: Maritha

Är det något liknande det här http://www.tradera.com/Grona_kulor_orhangen_fr_H_M_-auktion-57057297 så är de tydligen från H&M och de är troligen ganska lätta att bygga om.

2008-02-11 @ 20:55:17
Postat av: Evis

Coola.

2008-02-11 @ 21:22:26
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Sara

Matchas med ett halsband av korkar då eller? ;)

2008-02-12 @ 09:29:05
Postat av: Evis

Nä, bara om man har rädisor i öronen. Eller, egentligen är det ju inte rädisor utan någon slags bär som växer på en buske och som ser ut som rädisor. Men Luna Lovegood är väl ett föredöme?

2008-02-12 @ 09:55:54
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0