Dagens

Jag var alltså frisk nog at tgå ner på stan idag. Jag köpte förutom yllestrumpor en tröja och ett par jeans till Vendela för 20 kronor styck på Monki, samt en blus till mig för samma facila pris. Det blir bild på den så småningom.
Vad jag däremot inte köpte var den skiva jag egentligen var på jakt efter eftersom det nu inte finns någon skivaffär i centrala Göteborg (jag räknar inte Rocks och Åhlens som har 300 titlar var, samma förstås, eller den fd skivaffären på Kungsgatan som nu är en tröj- keps och någon enstaka skiva-affär) och jag när jag konstaterat det var för trött för att åka ut till Masthugget.
I alla fall, så här såg jag ut idag, när jag faktiskt var pigg nog att orka tänka på vad jag tog på mig. Poserar vid bokyllan och ena skivbacken.

image638
Skjorta: Maud Fredin Fredholm
Topp: Zara
Jeans: H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0