Dagens varma klädsel

Igår var det hemskt att gå hem från jobbet med piskande regn i ansikten. Så idag klädde jag mig för riktigt skitväder när jag gick till universitetet och så var det riktigt lugnt: regnade bara lite och blåste inte alls mycket. Det började dock friska i på vägen hem så vi kan nog få i alla fall kuling ikväll.
Och ikväll kommer Annaa hit från Stockholm och det ska bli hemskt kul. Orkade inte gå till systemet så jag bad maken köpa folköl.

image580
Tröja: Mamma stickat av mysigt ullgarn. Kragen är lös.
Kjol: Hemmasydd
Strumpbyxor: Twilfit
Benvärmare: Jag stickat!
Curlignkängor: Mantere



Just nu spelas: "The Lemonheads: "Poughkeepsie" från The Lemonheads


Kommentarer
Postat av: Bim H-D

SNYGGT!!! Oavsett väder eller inte ;) Jag gillar det skarpt... och grått till tröjan var - urhäftigt... Jajaja, det ÄR grått i tröjan, men ÄH du fattar nog vad jag menar... MÅNGA skulle välja blått/jeanstyg till något sådant... Jag skulle nog också välja grått om det fanns något åt mig ;) Gillar denna kjol OCKSÅ ;)
Må så gott... värmländskan... kramis, ngn som fattar varför jag inte använder kjol så ofta... har nada kul strumpbyxor jö... ;) Undrar om det finns någon butik som skulle kunna ha på rea åt mig??? troligen inte, suck... senast jag inhandlade några - 80kr och de gick sönder omgående, grrr... gillar INTE det, bläää...

2008-02-01 @ 21:48:00
URL: http://www.sjoebacka.se
Postat av: Katarina

Jättefina färger! Och visst är det härligt med handstickat!

2008-02-08 @ 11:52:57
URL: http://katarinaknits.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0