Dagens: nya tröjan från Gina Tricot

Jag hade tänkt vara hemma och plocka upp på golvet och kanske få jobbat lite idag men min mamma kom på besök och ville att vi alla (hon, jag, Maja) skulle åka och hälsa på hennes väninna Measa, hennes man, son och nya lilla bebis. Så istället för städning blev det gullande med världens sötaste sjuveckors Annabelle. Maja var mycket förtjust i bebisen.
Så nya tröjan från Gina Tricot åkte på; mamma kommenterade att den såg ut som "skurtrasetröjorna" från 80-talet och det var ju just det jag tänkt också.

image688
Tröja: Gina Tricot
Topp och jeans: H&M
Kängor: Mantere

Tröjan kostar 149 kronor och är i 50/50 bomull/akryl. Jag fick den dock för 100 kronor eftersom det dragits ut två små trådöglor i stickningen. Jag drog igenom dem på insidan och fäste den längsta av den med några stygn med grå sytråd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0