Dagens klädsel

Sömnbrist kräver piffigare klädsel, för att liksom kompensera

image651
Sidenblus: H&M
Bälte: Myrorna
Kjol: hemmasydd
Silvriga strumpbyxor: Twilfit
Osynliga snörskor med klack: DinSko


Om ni undrar varför jag nästan jämt har bälte, även när det som i det här fallet förmodligen skulle se snyggare ut utan så är det för att jag gått ner lite i vikt sen jag sydde de flesta av kjolarna och jag inte tycker att det är bekvämt när de liksom rör sig upp och ner, som de gör när de sitter lite löst. I synnerhet inte när jag som idag har en slinkig blus som jag vill ska stanna ner i kjolen.
Och ärmarna är upprullade för att jag har för korta armar.

Nu måste jag sticka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: joanna

oh!
jag gillar kombinationen vinrött och silver/grått.
mkt tjusigt.

2008-02-18 @ 18:25:51
URL: http://vackrakladerochannat.blogspot.com/
Postat av: Evis

Tack! På grund av att solen sken in från alla håll ser blusen lite mer "metallic" ut på bilden än vad den gör i verkligehten, men jag kände mig både fin och korrekt.

2008-02-18 @ 19:16:29
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0