Burberry Prorsum - gäääsp!

Jag trodde faktiskt att jag skulle somna medans jag tittade igenom bilderna från Burberry Prorsums visning som hölls igår i Milano: nästan allt såg likadant ut. Undantaget var ett par klänningar eller jackor i fjädrar, men de såg å andra sidan ut som något någon annan redan har gjort. Trååkigt. Det mest intressanta var att en av killmodellerna såg ut lite som Ron i Harry Potterfilmerna.

image662
Bilder: www.style.com


Just nu spelas: The Wedding Present: "Give my love to Kevin" från George Best, så här låter de förresten.



Kommentarer
Postat av: Annaa M

Byxorna är riktigt skräckinjagande!

2008-02-19 @ 09:36:01
Postat av: Evis

Jo. Men eftersom jag redan från början inte är någon byxentusiast så tänkte jag att jag kanske var överdrivet negativ och bestämde mig för att inte säga det.

2008-02-19 @ 09:37:58
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0