Vafan? Ledig, vad är det?

Jodå, även denna semesterdag har jag varit och jobbat: handledning och fem tentor att rätta. En del av det berodde på att jag klantat mig, det andra på att man som lärare förväntas vara tillgänglig jämt. Handledningen hade jag själv tagit på mig och det var trevligt och en bra uppsats, så det klagar jag egentligen inte på. Det var ju bara det att jag skulle ha tid att vila och vårda mig så att julstressen inte blev så hemsk; nu vet jag inte alls hur jag ska klara av att orka baka pepparkakor med barnen ikväll.
Plastig och leopardig var jag i alla fall.


Kofta och strumpor: H&M Divided
Linne med huva: Indiska
Leggings: Gina Tricot
Skor: Skopunkten


Just nu spelas: New Order: "Ceremony" från Substance


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Vi köper Annas färdiga.

Fast jag är stressad över ett pressmeddelande ändå.

2008-12-18 @ 16:17:20
URL: http://annaamattsson.blogg.se/
Postat av: Sassy

Vad fin du var i plast och leopard!

2008-12-21 @ 21:50:59
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0