Ryskt och tjugotal hos Chanel

De av modeskaparna som gör sk pre-fallkollektioner håller just nu på och visar. Det har varit rätt mycket snyggt hittills faktiskt. Mest har Chanel stuckit ut, där Karl Lagerfeld låtit sig inspireras av Ryssland och av 1910- och 1920-talets Paris och Les Ballets Russes.


Bilder: www.style.com

Med undantag av ett par av huvudbonaderna hade jag gärna klätt mig i det här. Likt hela min generation för evigt visuellt skadad av Herreys hade jag förmodligen haft svårt att klara av guldstövlarna, men man kanske kan vänja sig.


Just nu spelas: Iron Maiden: "Revelations" från Piece of Mind


Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag vill så himla gärna ha en fin muff att gömma händerna i under kalla vinterdagar och nätter när man är ute. En pälsig, mjuk muff.

2008-12-15 @ 19:13:11
URL: http://aenigma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0