Har rensat

Inspirerad av Blåva Anna, som just nu har en jättestor garderobsrensning har jag nu rensat i min schal- och haldsdukslåda. Den nya schalen gjorde behovet akut, eftersom den knappt gick ner. Några lätt trasiga schalar slängdes (dock ej Palestinaschalen - vem vet när jag får tag i en ny?) och en liten "kolla om någon vill ha hög" bildades också. Egentligen borde jag väl rensa annat också, men det som tar plats i min garderob är faktiskt inte en massa vanliga kläder utan mina historiska dräkter och där har jag faktiskt just sålt tre.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Se till att spara allt som kan vara något att ha till nästa klädbytardag som kommer att ske helgen v 3:)

2008-12-17 @ 15:56:33
Postat av: Nina

Vad, säljer du en del av dina historiska dräkter??? Var? Jag vill också köpa! Å andra sidan är dina dräkter figursydda och jag har inga bröst, men jag har ju vänner som är mer välsignade än jag...

2008-12-18 @ 08:03:05
Postat av: Evis

Jag säljer en del, för att ge plats till nya. Allt är inte figursytt heller, men det stora problemet, om det finns passform, brukar vara att jag har så lång rygg.

2008-12-18 @ 08:17:17
URL: http://omstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0