Dagens: folklore och skotskrutigt

Och nitar. Jodå, det går; Gucci och D&G i ett liksom.
Idag ska jag dödsföraktande ge mig ut i mellandagsrean. Eller i alla fall ner på stan; jag håller på och syr en vit tyllunderkjol och saknar resår till midjan.


Örhängen: Indiska
Blus: Också Indiska, fast köpt på UFF runt 1990
Nitsbälte. Inköpt på 80-talet
Kjol: Egen design och sömnad
Strumpbyxor: H&M
Kängor: DinSko

Jag tror att jag bara ska gå in på Gina - jag behöver inga mer kläder, men de har ibland roliga plagg som kan piffa till en grå dag. Monkis rea brukar inte börja förrän i januari, så det får vänta tills då och jag har inget direkt skosug heller.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du ser ursnygg och härlig ut!

haha nu satte du bilder i mitt huvud med du ;)



men inte mig emot...hehe



Ska det göras idag då?

kram

2008-12-27 @ 11:01:16
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: donnasandra

Finfint!!

2008-12-27 @ 17:46:32
URL: http://www.donnasandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0