Hur dum känner jag mig nu då?

När det fullkomligen vräker ner ute och jag snart ska iväg för att hålla höstens första föreläsning (A halvfart) och jag inte köpte de där gummistövlarna jag spanade in på Lindex för några veckor sen - faktum är att det inte finns ett enda par gummistövlar här i huset.
Gummistövlarna som jag borde ha köpt:


Bild: www.lindex.se

Det finns förstås andra gummistövlar i världen, men just de här vill jag ha. De kostar 249 kronor.
Nå, jag får satsa på skor med lite grövre sula, så att man kommer upp en bit från marken. Och gå fort.


Just nu spelas: The Jesus and Mary Chain: "Happy when it rains" och jag skämtar inte, och det var en ren slump!


Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Hm, jag testade pumps och barfota igår. Dock regnade det INTE när jag for hemifrån, men sedan, ehhhh. Kan meddela att det inte var rätt ok, ajajaj... glömde skriva varning innan fotot i bloggen tom ;)

Må så grankott...

2008-08-27 @ 19:10:17
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Annaa M

Äsch, gummistövlar går bara sönder. Mina fina gröna med de turkos banden, förstås blir man våt om ena foten. Det är på nåt sätt värre att bli blöt om fötterna i trasiga stövlar än i skor. Blir så kallt och läskigt.

2008-08-27 @ 23:59:06
Postat av: Camilla

Mina Vikinggummistövlar är tre år och fortfarande hela, och jag har använt dem jättemycket.

2008-08-28 @ 20:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0