En dag vigd åt kläder

Den här söndagen, när Rickard jobbar och jag och Maja är ensamma fram til halv nio är i princip vigd åt kläder: Jag tvättar, stryker, lagar och syr om. Det är om inte kul så i alla fall rätt tillfredsställande. För detta bär jag en bekväm klänning som tyvärr börjar bli lite sliten och därför degraderats till "icke-jobbkläder". Så småningom kommer jag att ta isär den och ta mönster från den eftersom jag sällan hittar kläder som sitter så här bra. Den är från 60-talet och har varit min mormors.


Kommentarer
Postat av: Sassy

Vad fint med en äkta 60-talsklänning och den sitter perfekt på dig! Smart idé att ta mönster på den!

2008-08-24 @ 21:28:02
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0