Tyvärr bara i small

Barnen köpte de här t-tröjorna också. De var dyra, 20pund styck, och fanns bara i storlek small. Dvs, det det stod SML, men som ni kan se sitter de rätt kroppsnära på mina barn som har storlek 34-36.

image851

De är köpta på David&Goliath i Covent Garden. Normalt sett skulle jag aldrig drömma om att handla i Covent Garden, det är alldeles för dyrt, men vi hade tid att fördriva i väntan på när vi skulle möta en kompis på Forbidden Planet (en mer detaljerad beskrivning av vad vi gjorde på resan hittar du på min LiveJournal).

Kommentarer
Postat av: h-lady

Förutom läckra tröjor... vilka vackra döttrar.. *ler*
Varmt välkommen tillbaka!

2008-04-20 @ 10:17:50
Postat av: Evis

Tackar, tackar.

2008-04-20 @ 10:45:00
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Det ser väldigt trevligt brittiskt ut hemma hos dina värdar. Jag menar brittiskt/irländskt kan ju se ut precis hur som helst. Seen it, been there... även vid fina privatgatan.

2008-04-20 @ 12:28:03
Postat av: Evis

Det är väldigt trevligt brittiskt. Fast med rustning i hallen, oändliga mängder dockor och mer homoerotisk konst än vad som är "nromen", vad nu det är.

2008-04-20 @ 13:10:31
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0