Spännande flytt - och gårdagens klädsel

Ja så gick det med den bloggflytten. Man kan ju tycka att om man stänger ner bloggarna i två dygn så borde man i alla fall klara av att genomföra flytten. Jag vet att när Livejournal, som är oändligt mycket större (jättestort i bl a Ryssland och Japan, förutom USA och västvärlden) gjorde något liknande gick det på mindre än ett dygn. Å andra sidan vet jag att det är komplicerade grejer. Irriterande var det hur som helst eftersom jag ju inte fick tillfälle att berätta för världen om mina inköp och vad jag hade på mig ;) Eller mest för att nästan ingen annan blogg jag läser kunde uppdateras heller.
Men, för att återgå till kläder och sådant så köpte jag ett nytt IFK-linne inför första matchen för säsongen igår. Jag är rätt nöjd med det faktiskt och framför allt gillar jag att de tar in tjejmodeller, t-shirts för killar är oftast inte så snyggt på en kvinnokropp med bröst. Vad som dock vanligen är problemet är att L och XL är jättesmå - inte så nu: det här linnet är storlek L och sitter riktigt tjusigt:

image794
Linne: Supportershopen
Jeans: H&M


Just nu spelas: Mando Diao: "Morning Paper Dirt" från Ode to Ochrasy


Kommentarer
Postat av: Annaa M

Jättesnyggt! Yes, jag blev också väldigt trött på de där tröjorna i "tjejmodell" som kom för några år sedan i organisationsvärlden. "Superkvalitet" sa man. Inte alls! Det är inte det minsta super med trikå som är så styv att den nästan inte är töjbar. I kombination med små storlekar blev de hemskt obekväma. Dessutom har jag haft flera som luktat konstigt. Trots mycket liten syntetinblandning har de luktat illa så fort de nåtts av kroppsvärme.

2008-04-01 @ 10:03:38
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se
Postat av: Kajsa

Heja Blåvitt!

2008-04-01 @ 11:47:51
URL: http://whythis.blogg.se
Postat av: DONNASANDRA

Ja jag känner detsamma, särskilt när som du säger andra företag klarar det. Vet att liknande tjänster haft igång det gamla systemet när man migrerar konton till det nya, men jag är ingen expert så jag ska väl inte klaga egentligen. Är däremot sugen på att byta konto, för det jag såg av det nya var inte bara positivt. Har iaf saknat dig och din blogg! Kram

2008-04-01 @ 13:11:14
URL: http://www.donnasandra.se
Postat av: halmstad-kvast

usch... räligt!

2008-04-01 @ 22:32:59
URL: http://akirllu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0