Örhängen i övermått

Den här veckan har jag köpt två par örhängen - och hade jag inte upptäckt att jag nästan inte hade några pengar kvar hade det säkert blivit ett tredje par, jag hittade ett par söta med röda plasthjärtan på smyckebutiken som ligger vid utgången på Köpmansgatan i Nordstan, mot Gustav Adolfs torg. Men de får vänta till en annan månad, liksom de neongula ringarna på Lindex. Istället har det blivit de här:

image879


De från Indiska liknar ett par som jag använde ohyggligt mycket i slutet av 80-talet och jag har börjat känna av ett viss sug efter det hippieinfluerade igen; det är ändå en av de stilar som jag haft längst och oftast.
De gröna är från Ur&Penn och visar vilken oerhört trendkänslig person jag är; redan i januari ville jag ha plastbollar som hängde från stavar eller stela kedjor, men då fanns inga plastbollar att få - men nu finns bollar på Glitter, Ur&Penn (även i rosa) och JC.
OBS! Det sista jag skrev ska kanske inte tas på för stort allvar, det gör inte jag.


Just nu spelas: The Isley Brothers: "Shout"


Kommentarer
Postat av: Soha

Fina :)

2008-04-30 @ 17:45:01
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Bella

coola örhängen.
Gå gärna in på min blogg och lämna en kommentar!
Ge gärna tips på något! kram

2008-05-02 @ 22:06:14
URL: http://bellablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0