Ny kjol

Jag tog en liten, liten sväng på stan också, mellan demonstrationen och vernissagen, och hittade den här kjolen på rea på H&M; 98 kronor.

image813


Kjolen, som är i storlek 42, är något lös i midjan (jag orkade inte prova den), men jag kan ju ha skärp till som jag har på bilden. Jag antar att den egentligen ska sitt en bit ner på höften, annars kan jag inte förklara detta fenomen, men då passar den inte alls min kroppsbyggnad, så skärp får det bli.
Det fanns annat fint också, men lördagsshoppa med barnvagn är jag egentligen inte så tänd på.

Kommentarer
Postat av: Monika

H&Ms grejer brukar vara stora i midjan tycker jag.
De görs för folk med ganska rak figur.

2008-04-05 @ 16:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0