En kort rapport från London

Shoppingen, som jag hade tänkt ägna mig åt, blev mest tyg. Jag trodde att jag var en ny, förändrad människa nu, med modeblogg och allt, men det är uppenbarligen svårt att lära gamla hundar sitta. I klädväg blev det en blus och två par underbyxor på det omskrivna Primark (inte imponerad) samt två baskrar inhandlade på Shepherd's Bush market (en plats jag verkligen gillar). Valeria är den som handlat mest: hon har köpt ett par benvärmare, två tyllkjolar och en kinesisk sidenblus, Vendela en väska med "Nigtmare before Christmas", ett par gympaskor och ett par mysbyxor och maken ett par mysbyxor likaså (två för £10).
Jag köpte inte ens något i Camden, vilket måste vara första gången. Men jag har köpt 17,5 meter tyg.

Kommentarer
Postat av: Bim H-D

Ehhh... låter ändå som ni har kul ;)
Öhhh, 17meter tyg? Hm, det vill jag se!!! ;) Och se vad det blir som färdigt, hihihi...
Må så grankott, ngn som inte är avis alls på er, eller är jag, hrm... kanske ;) Undrar om man någonsin kommer till London? dröm-dröm-dröm...

2008-04-18 @ 18:27:30
URL: http://sjoebacka.se/wordpress/index.htm
Postat av: Annaa M

17 meter tyg låter bra, men annars är jag kanske inte så förvånad! Inte illa att hitta något annat än underkläder och sovplagg på Primark!

2008-04-18 @ 18:52:52
URL: http://www.annaamattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0