Annorlunda smak

En lustig, och för mig praktisk, sak är att om man ser till de stora postorderfirmorna är det nästan alltid grejerna som jag gillar som går på rea sen. Här är det grejer från Ellos och Josefssons, som ju i praktiken är samma. De svarta kängorna finns också i neonfärger och jag är rätt frestad, men å andra sidan är tygskor inte nåt vidare för fötterna och har man kassa fötter som jag ska man förstås vara extra försiktig.

image837
Bilder: www.ellos.se

Om det är så praktiskt vet jag förstås egentligen inte, det innebär ju att jag blir mer frestad att köpa dem och många kläder på rea blir fortfarande mycket pengar.


Just nu spelas: Placebo: "Plasticine" från Sleeping with ghosts


Kommentarer
Postat av: Inga M

Isch för den tvärrandiga! Har svårt att gilla tvärrandigt, svårt med allt randigt egentligen. Äger inget randigt plagg. Men det andra var ok.

2008-04-12 @ 11:04:51
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Evis

Den tvärrandiga är ett gränsfall för mig; jag har aldrig gillat typen förut, men det är något med den som tilltalar mig. Jag tror dock att den kräver utställda jeans och lite "boho chic" för att komma til sin rätt.

2008-04-12 @ 11:13:29
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Jelena

Jag har faktiskt märkt samma sak, inte för att jag klagar, för det är väl jättebra att kunna köpa grejerna billigare sen om man vill det, men det är lite märkligt. Fast en del saker som de tror ska sälja bra tar de nog in lite fler av också, kan vara att förklaringen delvis ligger där också. För ofta är det faktiskt lite mer trendbetonade plagg som hamnar på rea med, och då tror jag att de just för att de prickat in en trend (=färg, mönster) köpt stora mängder för att de tror att de kommer att sälja mycket av varan.

Gillar fö den blåa klänningen & de blåa skorna.

2008-04-12 @ 15:10:34
URL: http://styleiseternal.blogg.se
Postat av: Maritha

Jag är i valet och kvalet mellan klänningen i blått eller svart. Jag har redan en blå sommarklänning i nästan samma färg (du har en likadan tror jag, empirskärning) men samtidigt är det aningen trist med svart på sommaren.

2008-04-12 @ 17:09:29
Postat av: Evis

Det är det att jag redan har en blå som hindrar mig också.

2008-04-12 @ 18:28:40
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0