Såna här jeans vill jag ha!

Jag vill ha jeans som når ända upp till min midja, som sitter åt i midjan, men ändå har plats för höfterna (magen också). Sen gör det ju inget att företaget heter Freddies of Pinewood, som jag tycker är en rolig blinkning åt det något mer kända amerikanska underklädesföretaget Frederick's of Hollywood.

image117image118
Bilder från Freddies of Pinewood

Fast jag är lite tveksam till att köpa oprovade brallor för 35 pund, i synnerhet som pundet är jättemycket värt nu jämfört med kronan.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Hm hm hm. Det går omkring en tjej i alternativrörelsen i Gbg, vet inte om du känner till henne, men hon har byxor mycket liknande de där men som hon förmodligen ärvt från sin mamma eller så. Hon har ingen aning om hur coola dom är eftersom hon förmodligen burit dem i långa perioder då de varit hur borta som helst. Hon har världens smalaste midja och breda höfter så de sitter mycket snyggare på henne än de här. Lustigt det är med mode. Förmodligen framhärdar M i sina byxor för att hon är övertygad om att de är så mycket antimode de kan bli.

Står inte pundet i 13.25 ungefär? Inte så farligt ändå!

2007-11-26 @ 23:32:33
Postat av: Evis

De här är nästan säkert inte mode, det är mer subkultur, men jag tycker att det skulle vara trevligt med jeans som passar min kropp och inte tvärtom. Efter vad jag har förstått så skulle egentligen jeans med hög midja och vida ben, á la 70-talet vara inne nu, men man ser aldrig någon som inte är modeskribent i dem.

2007-11-27 @ 07:01:02
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: MADELENE LÖFBLAD

ja på mig skulle de se helt förjävligt ut =)

2007-11-27 @ 08:35:53
URL: http://negerboll.blogg.se
Postat av: Evis

Madelene: De här, eller 70-talsjeansen?

2007-11-27 @ 08:50:04
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0