Mer Ester Williams

Min Ester Williams t-shirt. Tyvärr är trikån väldigt stel, den gick för högt upp i halsen och ärmarna stod ut fult. Blev lite bättre när jag klippte lite. Egentligen använder jag den väldigt sällan, men jag tycker den är så söt... Det tycker
inte mina barn. Både jag och en av mina döttrar har problemet att vi inte passar i vanliga t-shirthalsar. Har man en ganska låg byst så blir det liksom för mycket tyg mellan hals och bröst. Hur mycket som helst kan man inte heller lyfta en byst, brösten sitter där de sitter! Proportionerna blir mycket snyggare med en större ringning.  Den här trikån är så fast att kanterna kan vara råa utan några problem, ibland kan man behöva sy en overlocksöm, ibland fungerar det att vika in en smal kant och sicksacka. Men gladast blir man förstås när ringningen är stor från början.




Annaa/


Kommentarer
Postat av: Evis

Ååh! En sån vill jag ha.

2007-11-28 @ 14:57:54
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0