Matchat

Ska erkännas, det finns gamla Gudrun Sjödén-plagg i min garderob! De här byxorna är från våren 1996, helt fel i modellen eftersom de är för smala att användas som byxor och för vida som leggings. Men jag älskar fortfarande tyget, en utmärkt kvalitet silkesplätterad bomull, ett av mina absolut favoritmaterial. Nu fungerar de som nåt mellanting mellan pyjamasbyxor och "inte fått på mig ordentliga kläder"-plagg. Den gröna färgen har tyvärr blivit ett par nyanser för ljus på bilden. Hatar min digitalkamera!


image101

Se så fint de matchar bilden i studiematerialet jag just skrivit om. Den är för övrigt tagen av gamle vännen Sven Ängermark i Göteborg.

Annaa/

Kommentarer
Postat av: Evis

Det är _väldigt_ viktigt att matcha sina kläder med sina böcker. Det sorgliga är väl att jag gör det omedvetet: Biblioteksinbindningar brukar vara i marin, mörkgrönt och vinrött.

2007-11-26 @ 16:08:03
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0