Jessica och jag

Jag skrev ju i ett tidigare inlägg om hur Jessica Alba fick mig att köpa en t-shirt för 300 spänn. I alla fall kom t-shirten riktigt kvickt, fast jag beställde den från England. Och så här blev det:

image70

T-shirt: Fifth column
Kjol:hemsydd
Tunna yllestrumpor: Levante
Snörsko med klack:Din Sko (förra hösten)


Riktigt nöjd faktiskt. För att inte frysa om armarna tog jag på mina kornblå långa stickade vantar från H&M när jag gick ut; de når över armbågen. Jag har dock fortfarande inte hittat någon matchande kornblå basker (inte för att jag har varit ute så mycket)

Det coola med t-shirten, förutom att det är ett av världens bästa band, är att det är ett nytryck som är gjort av samma gäng som gjorde den ursprungliga; ett gäng gamla punkare. Det finns mer coola tröjor på deras sida: jag funderar på både den här med X-ray spex och den här som rör en gammal hjärtefråga. De ger dessutom en del av sin vinst till organisationer som Critcial Mass och Bikes for Africa.

/Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0