Har du inte alltid velat vara Esther Williams?

Jag kommer ihåg när jag var liten och TV ibland visade Esther Williams filmer. Hur tjusig jag tyckte att hon var och hur fint de simmade i formation och hur gärna jag också hade gjort det (jag har alltid älskat att bada). Nu kommer jag inte ihåg mer av filmerna än just simmandet och de visas inte längre på TV. Det tycker jag är synd, för jag hade gärna vetat hur man gör en story där truppsimmande i formation på ett naturligt sätt kommer in i handlingen.

I brist på filmerna kanske man skulle skaffa sig en Esther Williams-baddräkt? En sån här kanske?
Det är hennes son som har en sida om sin mamma där han också säljer klassiska baddräkter. Jag har inte själv testat dem, men hört positiva omdömen från andra. Det är förstås alltid lite besvärligt att beställa saker från utanför EU, med tullen och så, och möjligen kan man hitta tantbaddräkter även i Sverige. Men då är det ju inte äkta Esther Williams-baddräkter.

/Eva

PS. Jag vill nog ha en med körsbär på

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Jag antar att du kanske gillar kläder?
Jag har just precis startat en Outfit-tävling, så om du vill vara med så anmäl dig nu! Läs mer på min sida :)

2007-11-27 @ 23:36:41
URL: http://yaiyaliciouz.blogg.se
Postat av: Annaa M

Evis; jag ska något senare idag ta fram min Ester Williams t-shirt.

2007-11-28 @ 09:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0