Garbage chic?

En sak som har blivit besvärligare sen jag började klä mig lite mer modemedvetet och (ibland) elegant; med högklackade skor, snygg kappa och så, är återvinningen. Återvinningsstationen ligger nämligen på vägen till universitetet så jag brukar ta ett par kassar när jag går till jobbet. Men dels är det knepigare att bära två kassar pappersåtervinning med 8 cm klack, dels förtar det ju lite av elegansen. Eller möjligen all.
Men ser ni en dam i kappa, högklackat och basker och två överfulla kassar med tidningar och kartonger vet ni i alla fall vem det är.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Såg du inte mig i TV när jag diskuterade återvinning för några år sedan? Skraltig barnkärra fullpackad med glas&metall, snygg kjol och de högsta klackarna jag haft i modern tid, halva inslaget zoomades mina skor klapprande mot Jungmansgatan, nåja men så länge att barnen skrek av skratt i månader åt minnet.

2007-11-27 @ 16:54:39
Postat av: Evis

Nej, det måste jag ha missat! Vad synd.

2007-11-27 @ 16:57:21
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Eller inte.

2007-11-27 @ 17:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0