Fodrade crocs

Det verkar som att crocs, också kända som "foppatofflor", var rädda att förlora i kampen om vad som är fulast: Uggs eller Crocs. Nu lanseras nämligen, vilket min kompis Jenny upplyste mig om, fodrade crocs för vinterbruk.


image91

Aaargh! Detta är sånt som ger bestående skador på ens hjärna; jag var tvungen att bota mig med en stor dos höggotisk konst.
Det riktigt skrämmande är dock inte att de produceras, de vanliga har ju uppenbarligen sålt bra så det är klart att producenten vill fortsätta sälja mer, utan att när jag googlade efter bilder på nätet hittade jag hur många blogg- och foruminlägg som helst där folk beskrev sina "ursnygga" och "jättesöta" ny crocs mammoth. Och de tänkte även ge dem till sina barn!

/Eva

Kommentarer
Postat av: emelieu

HAHAHA, jaa dom är bra allt roliga med dessa skor ass å:p

2007-11-25 @ 12:22:22
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: elin

BLÄ! hur kan man utsätta sina barn för sådant?

2007-11-25 @ 12:23:08
URL: http://e19.blogg.se
Postat av: Maritha

Det som är mest skrämmande är inte att de produceras utan att det finns folk som köper dem.

Är det bara jag som får lust att gå fram till dessa människor med gummiankor på fötterna och fråga vad de tänkte på, eller om de ens tänkte?

2007-11-25 @ 12:44:54
Postat av: Evis

Maritha: Jag är rädd att de blir våldsamma då; de är uppenbarligen inte riktigt kloka ;)
Nu ska sägas att jag har träffat flera i övrigt vettiga människor som burit crocs. Jag tror att det är en smittsam sjukdom.

2007-11-25 @ 12:47:40
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: emelieu

i know, jag älsakr videon :D

2007-11-25 @ 12:50:15
URL: http://celebratelife.blogg.se
Postat av: Annaa M

Åh jisses...det kan inte vara sant. Jo.

2007-11-25 @ 13:02:03
Postat av: Annaa M

Evis; undrar om det är lite annorlunda i Göteborg. Jag känner faktiskt inga som har crocs. När jag var i Gbg i somras undrade en kompis som har butik om inte jag skulle köpa såna där små pluppar att soppa i hålen på crocsen till mina flickor. Varvid jag sa "men Ingela, M&S har verkligen inte såna!" Och hon såg förvånad ut, "har dom inte, det trodde jag alla hade!" Och då menar jag var vi ändå i Masthugget...

För resten tycker jag de gamla Birkkenstock-skorna efter samma idé men utan hål var något snyggare. Vi köpte såna till sonen vid akuta behov en regnig sommar när det inte fanns ett par stövlar i hans storlek att få tag på i Stockholms innerstad. De var gula, han slet ut ett par röda sedan också. Man kunde köpa lösa iläggssulor, kan nog fortfarande. Såna måste ju ha funnits skitlänge.

2007-11-25 @ 13:11:05
Postat av: Matilda

Hmm... inte snygga alls...

2007-11-25 @ 13:12:46
URL: http://mattiies.blogg.se
Postat av: Malin

De är verkligen inte snygga.

2007-11-25 @ 15:41:19
URL: http://maliin87.blogg.se/
Postat av: Maritha

De ser ju ut lite som tomteskor, hmm, se jag en tomte med fodrade crocs så lovar jag att gå fram och fråga vad han tänkte :)

2007-11-25 @ 16:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0