Dagens klädsel och en finfin schal

Fotot på dagens klädsel är i dag käckt taget i spegeln. Man kan ju inte tvinga maken jämnt.

image132
Kofta: Zara
Linne:H&M (jag var tvungen att tita på lappen, jag fick det av min vän Blåva Anna igår.)
Kjol: GeKås. Den är fint plisserad i petrolfärgad polyester med utstansat hålmönster i fållen.
Strumbyxor: H&M, grå i tvåpack


Jag bjuder också på en bild på hur man ser ut i regnet denna dag. Schalen som skyddar mig från både regn och kyla är stickad av min kompis Ragnhilds mamma efter en bevarad schal från 1800-talets början.

image133


/Eva

Kommentarer
Postat av: Åsa

Heja GeKås!

2007-11-28 @ 16:57:34
URL: http://stillnatljus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0