Dagens "hur tänkte de?"

När jag trålade mig igenom Ellos på nätet kors och tvärs för att göra collaget i förra posten hittade jag något som garanterat kommer finnas med i nästa stora rea:

image78
Bild från www.ellos.se


Den är inte bara assymetrisk utan även i bouclé. Finns även i tegelfärger.
Grejen är att jag tror att det kan fungera, om man är smal och har en väldigt speciell stil. Om du har köpt den här och gillar den, kan du inte höra av dig här i bloggen så kanske vi kan få se en bild?

Förresten, ni ska inte missuppfatta mig så ni tror att jag avskyr Ellos; jag köper massor därifrån och jag tycker att i deras Pronto Moda-avdelning är de minst lika uppdaterade som H&M, ofta mer.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Anna

Den var inte direkt snygg...

2007-11-24 @ 12:50:58
URL: http://destinyforfun.blogg.se
Postat av: Maritha

Är du säker på att de tänkte?

2007-11-24 @ 22:34:36
Postat av: Evis

Maritha: Det finns ju faktiskt inga bevis för det, det har du rätt i.
Fast jag har faktiskt sett en ännu fulare i nya Elle, från hyllade Dagmars höstkollektion.

2007-11-24 @ 22:50:02
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: c

jag tycker den hade varit jättefin i svartvitt.

2007-11-26 @ 00:58:22
Postat av: Sofia

Skulle kanske inte själv ha den på mig, men jag tyckte den var jävligt ball alltså!

2008-02-03 @ 22:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0