Bra och dåligt val

De här två väskorna skaffade jag förra sommaren. Den ena har jag använt flera gånger, den andra är ett totalt felköp. Ska inte utlysa någon gissningstävling utan avslöja själv vilken som är vilken.

Den i spets och brokad har funkat vid flera tillfällen, den kommer jag att använda igen. Uppklätt och nedklätt.

Men inte den rosa! Jag föll för märket, förstås, jag har både skor och stövlar av samma märke. Mina döttrar gillar det inte och har rätt när det gäller väskan. Det blev för mycket med kaninerna, färgen och modellen. Ångrade så fort jag kom hem från Spanien att jag inte valt en svartvit  i axelmodell i stället. Om det är någon som känner att hon/han alltid drömt om en sån väska så går det bra att höra av sig, det går säkert att ordna på något vis. Fast man kanske inte vill skylta med så dålig smak, he he.




                 


Annaa/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Förlåt, men kan nog inte mycket mer än hålla med dig om att du har dålig smak.. inget personligt, men det är klart alla har vi olika smak och tur är väll det, kanske :)

2007-11-27 @ 18:27:54
URL: http://sofialagergren.blogg.se
Postat av: Annaa M

Sofia; ha ha, ja visst är den vedervärdig! Inte ens en 10-årig släkting vill ha den, hon tycker den är för barnslig. Dessutom är den jäkligt opraktisk!

2007-11-27 @ 18:32:39
Postat av: Telefonissan

Det är något med Spanien som gör att man köper tokiga handväskor där. Men den här var verkligen riktigt vulgo! Som en sådan där färgklick som 40+ skall undvika.

2007-11-28 @ 13:14:24
Postat av: Annaa M

Telfonissan; ALLA borde undvika den där väskan! Kombinationen beige och rosa är otäck. Enda trösten är att den var på rea. Men det var ju de andra snygga väskorna också!

2007-11-28 @ 13:45:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0