Annaa trånar efter Nolita

Det får ju inte bli bara gnäll och kritik allt jag skriver här. Måste visa något jag tycker är riktigt snyggt och trånar efter också. Till exempel den här tunikan från Nolita. image28
På NK i Göteborg har jag sett den i färgen som på bilden, på Åhléns i Stockholm finns den däremot bara i svart. Jag tyckte mycket om Nolita redan innan, deras långärmade t-shirts med stor ringning som återkommer varje säsong är suveräna. Den här tunikan har allt. Rätt längd, dragskon nedtill behöver inte dras åt för det passar jag inte i, rätt ringning, dvs stor, inga konstiga skärningar över bysten utan bara slät, vidden skapas av kilarna. Sanningen att säga, jag kunde inte åstadkommit något bättre själv.

Problemet är att den kostar lika mycket som den där resan till Derry skulle göra. Och jag har så svårt att välja. Väljer jag resan så vill jag ju gärna ha det där snygga plagget jag sett med mig.

NEJ Evis, det är inte som du tror! Derry-resan har jag funderat på länge. Gå på en konsert och hälsa på Kylie som jag träffade i somras.

Kommentarer
Postat av: Evis

Jag tror ingenting, jag var rätt säker på att det var en redan inplanerad resa.

Om bilder: När du inte kan högerklicka och kopiera kan du använda "Print screen" på tangentbordet. Sen öppnar du ett nytt dokument i ett bildhanteringsprogram och klistrar in. Jag gjorde det med din snygga Nolita-topp och lade den på Photobucket, här är det:
http://i7.photobucket.com/albums/y252/aleydis/Nolita.jpg

Så nu kan du gå in och redigera inlägget och lägga in bilden om du vill.

2007-11-16 @ 15:35:51
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Jag hade ett annat program förut, det var mycket bättre, framförallt kunde jag det!

Tack!

2007-11-16 @ 16:06:39
Postat av: Annaa M

Jippi, det lyckades!

2007-11-16 @ 16:10:35
Postat av: Evis

De skyddar ofta bilder på sidor, men "print screen" kan ingen skydda sig mot.

2007-11-16 @ 16:13:30
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0