Vad är Hanky Pankys BH bra för?

Jag har idag sett ett flertal av Hanky Pankys trosor, som Annaa skrev om neda, försäljas. Och okej, kanske kan trosor bestående av endast syntetspets vara bekväma; jag tvivlar, men folk köper dem uppenbarligen mer än en gång, så för jäkliga kan de väl inte vara.
Men BHn? Som består enbart av samma slags elastiska spets; vad fyller den för funktion?

image347


Den kan ju inte gärna ge stöd till något över A-kupa, såvida brösten inte består av mer plast än fett förstås. Vi sålde förstås inga såna vad jag såg heller.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Maritha

Jag hade något liknande när jag var 14 eller 15 och hade en liten b-kupa. Den BHn var väldigt skön att ha på sig men idag skulle inte mitt släng, däng och häng uppskatta en sådan förpackning.

2007-12-19 @ 19:35:28
Postat av: Evis

Jo, mina barn har ju små bomullstoppar och de säger att det är skönt, men de har ju just a-kupa.

2007-12-19 @ 19:51:11
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Evis; det är väldigt viktigt för många att ha Hanky Panky att visa upp i diverse omklädningsrum, i skolan, i simhallen och på gymmet.

2007-12-19 @ 19:53:14
URL: http://www.omstil.blogg.se
Postat av: Monika

Den kan nog hindra bröstvårtorna från att synas genom t-shirten.

2007-12-20 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0