Suktar efter skor

Egentligen borde jag överhuvudtaget inte titta på hemsidor med skor, eller för den delen besöka skoaffärer! Jag älskar skor, men på grund av min reumatism kan jag långa perioder bara ha väldigt förnuftiga skor för specialgjutna ilägg. De är inte fula, men inte så roliga och framför allt såpass dyra att man inte kan köpa så många som man skulle vilja ha.
Men vanliga, icke-anpassade, skor får mig att känna mig frisk, inte rent fysiskt, eftersom jag får ont i fötterna; fast det har jag ju jämt, utan för att jag faktiskt kan ha på mig vanliga skor. Och de här hade jag gärna haft: De röda för att jag tycker att de är oemotståndligt sexiga, de petrolbl/gröna, för att de passar så många av mina kläder och snörskorna med kilklack för att de är både trendiga och verkar vara någorlunda bekväma.
image397
Allt från Office i England.

/Eva, som nog inte ska köpa några skor alls, om jag inte hittar några bra på Bekväma Skor imorgon.

Kommentarer
Postat av: Kim

Vilka fina skor :D

2007-12-26 @ 22:33:16
URL: http://www.kimmi.blogg.se
Postat av: Sara

den första skon var söt :)

2007-12-27 @ 00:42:18
URL: http://ssarriizz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0