Rea på Vagabond

Jag hade alldeles för mig att vagabond hade ett par nästan likadana skor som de svarta snörskorna i min förra post, så jag tittade in på deras hemsida. Och se! inte nog med att de hade det; de fanns i vanligt svart, i lack och i grått! Och de går dessutom på rean nu. Det gör en hel del annat snyggt också, nu gäller det bara att det finns i butikerna och i ens egen storlek.

image398
Bilder från Vagabonds hemsida förstås

/Eva, som snart ska ut på rean; jag ska rätta några tentor först.

Kommentarer
Postat av: Annaa M

Det är de svarta nere till vänster jag vill ha, men de kostade 800 innan rean i vår skoaffär! Men jag får nog inte, jag står inte riktigt i tur att få så mycket.

2007-12-27 @ 12:35:35
Postat av: Johanna

hej du, hur kopierar man från vagabonds hemsida?
jag fattar inte :)

2008-01-16 @ 15:20:56
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0