Önskeklappar

Nu infinner sig det årliga delikata problemet; ska man verkligen köpa kläder till någon i julklapp? Dotter önskar sig en speciell tröja från Weekdays designavdelning, alltså inte Cheap Monday. Men visst brukar väl även de plaggen gå på rea efter jul?

Naturligvis skulle jag kunna köpa presentkort, men det är inte riktigt lika roligt. Och det finns ju alltid en risk med att vänta att man väntar för länge. Men att ge bort kläder i julklapp som med största säkerhet är minst 30 procent billigare bara några dagar senare, det känns mest som att köpa för köpandets skull.

Hade jag haft lite bättre ekonomi skulle jag köpt en symaskin i stället. Eller två, en overlock och en vanlig i stället för den värdelösa Brother-maskinen vi har. Mitt sämsta maskinköp! Borde reparerat min gamla hederliga Singermaskin i stället för att byta in den mot det där plastskrovet.


Önskeklappar:

image263                       image264

Annaa/

Kommentarer
Postat av: Evis

Jag har inte mycket tröst att ge, dåliga symaskiner är ett riktigt elände.

2007-12-08 @ 19:53:09
URL: http://omstil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0