Mina Uk, ni har min eviga avsky!

Eller i alla fall tills ni slutar göra er kläder enbart i "One  Size 8-12". Jag vill ha de här:
image330  image331

Jag skulle inte ens sett tjock ut i dem om de bara hade funnis i min storlek! I tre storlekar för smått skulle jag naturligtvis göra det. Om bilderna är något att gå efter sitter de ju rätt tajt redan på en 36a.

Den uppmärksamme läsare har vid det här laget troligen redan observerat att jag förutom rutigt även är mycket förtjust i assymetrisk knäppning.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Maritha

Den högra skulle passa mig sååå bra (om jag hade fått plats i den).

2007-12-16 @ 20:54:22
Postat av: DONNASANDRA

Ja storlekarna är ju inte direkt anpassade till storlek 12 skulle jag vilja påstå. Du får maila och säga att de får ta och göra större storlekar :-)

2007-12-16 @ 21:15:06
URL: http://donnasandra.blogg.se
Postat av: Evis

Jag funderar faktiskt på det. Du är så himla fin i dina klänningar, så man blir ju lite sugen. Däremot tycker jag att många av deras modeller (inte den hör tjejen) lyckas se lite sådär engelskt billiga ut, det är lite fascinerande.

2007-12-16 @ 21:18:48
URL: http://omstil.blogg.se
Postat av: Annaa M

Det är ett elände med det där one size 8 - 12. I den glittringa kejdan Fosters förekom det ymnigt, och expediten jag pratade med höll med, inte fan var det särskilt mycket 12 över kläderna jag tittade på!

Återkommer om fenomenet och med rapporter från Derry.

2007-12-17 @ 16:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0