Mera shopping

Jag köpte hemskt mycket tyg igår också. Det mesta var ylletyg i marin och grått i olika varianter, men sen köpte jag något som jag nog aldrig skulle ha köpt om vi inte hade startat denna blogg:


image223

Bilden gör det inte rättvisa på långa vägar; det är starkt neongult med hundtandsmönster i svart. Och orsaken till att jag köpte det är naturligtivs det här, Vivienne Westwoods underbara skjortklänning i neongult:

image205

Fast någon skjortklänning blir det nog inte. De passar bättre på rakare figurer.
Det är en sisådär 3 meter tunn polyester och jag funderar på vad det roligaste man kan göra av det är: någon slags festklänning med korsettliv och vid kjol kanske?

/Eva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0