Kanske mysoverall?

På nyårsafton alltså. Om jag hade haft någon; men jag kan uppbringa leggings och tröja.
Jag har tappat all lust att klä upp mig ikväll - vill bara ha något varmt och bekvämt. Och då är ändå den rosa klänningen jag inte hade tänkt göra färdig till nyår nästan färdig - jag skulle kunna få den färdig idag. Men jag vill inte. Det beror förstås mest på att kroppen värker överallt så att jag bara vill ligga på värmedynan eller möjligen i ett varmt bad. Fast man kan ju inte låta reumatismen vinna. Grejen är att jag kan komma klädd i mysoverall också om jag vill, jag tror inte blåva Anna skulle bli upprörd. Det känns lite föraktfullt mot trerätters middag förstås.

/Eva

Kommentarer
Postat av: ingela

Hoppas du får en trevlig kväll trots värken, själv ligger jag i sängen efter att haft feber inatt :(

2007-12-31 @ 15:05:23
URL: http://ingelasmobil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0