Julklappstips

Till den moderna kvinnan (eller mannen ) som har allt:
Kissmekwik är ett brittiskt postorderföretag som säljer diverse presentartiklar: muggar, glasunderlägg, vykort och fickspeglar bland annat. För några veckor sedan köpte jag två speglar, en til mig och en till min vän Sara, med dessa motiv:

image184image183
Bilder från Kissmekwiks hemsida

Tyvärr finns ingen av dem kvar som speglar just nu, men det finns ju en del andra fina. Annars är jag särskilt förtjust i deras söta anteckningsböcker.

Frakten var inte dyr och de levererar snabbt och eftersom det är inom EU behöver man inte bekymra sig om tull.

/Eva

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en trevlig sön

2007-12-02 @ 09:06:53
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: Annaa M

Väldigt söta!

2007-12-02 @ 14:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0