God JUL!

Nu är jag fantasilös och kör samma bild i båda bloggarna. Men den där som är surrad vid granen är alltså jag. Med köttbullspannan krampaktigt i handen. Den fåniga frisyren kan förklaras med att vi aldrig ses, tecknaren och jag. Jag hade sån där frisyr när han började teckna mig på 80-talet! Sen dess har vi jobbat ihop 10 - 20 gånger om året. Visst kunde jag ha krävt att få byta frisyr men det kanske skulle vara svekfullt mot trogna läsare.

Annaa/


                                                          image380
Teckning: Lars R Melander


Kommentarer
Postat av: Malin och Elida

bra blogg!
hoppas att ni får en bra jul! sköt om er :)

2007-12-24 @ 09:02:00
URL: http://bestfriendsforever.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack Malin och Elida!

Annaa: Mycket snygg bild. Jag har själv en omgång köttbullar kvar att göra.

2007-12-24 @ 09:11:42
Postat av: Amanda

Hehe vilken rolig bild =)
God jul!

2007-12-24 @ 09:28:40
URL: http://ovanmolnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0