En t-shirt jag skulle vilja ha

Tidningen BUST säljer en t-shirt med en bild på Joan Jett (kvinnlig rockartist, främst aktiv på 70- och 80-talen, för den som inte vet).

image429

Jag skulle vilja ha en t-shirt i dammodell, eller möjligen ett oversize linne med texten "What would Vivienne do?" och en schysst bild påVivienne Westwood.
För att hon är jättecool: Hon gör vad hon vill, klär sig som hon vill och gör snygga kläder.
Vid olika beslut, visst inte bara om kläder, kan man då ställa sig frågan "Vad skulle Vivienne göra?"

Kan någon göra den nu? Så lovar jag att köpa en.

/Eva

Kommentarer
Postat av: ingela

Det finns en firma i england som finns på nätet. t-shirt is the shit trorjag de heter. har för mig att jag tipsat om dem förut ? mår för kasst för att googla :(

2007-12-30 @ 21:38:29
URL: http://ingelasmobil.blogg.se
Postat av: Evis

Jo, men det var designen jag behövde hjälp med. Det är inte lätt att hitta bra, högupplösta bilder på henne och dessutom är det det där med copyright. Därför vore det bättre om någon, kanske hon själv? gjorde en.

2007-12-30 @ 21:51:25
Postat av: Annaa M

Evis; tipsa på hennes hemsida!

2007-12-30 @ 22:36:48
Postat av: Evis

Annaa: Jag tänkte faktiskt på det.

2007-12-30 @ 23:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0