Drömklänning

Räcker att man försöker jobba lite, handla tyg och dricka lite glögg och sedan faktiskt sova ut, så halkar bloggen efter.

Hade tänkt försöka visa en fantastisk klänning från Vivienne Westwood som jag förälskat mig i på nya Pub, men jag lyckas inte få bilden att fastna så jag får länka till hemsidan i stället. Klicka mitt i bilden och sedan på Collections/Anglomania. Första bilden. I verkligheten är klänningen något svartare och ränderna är omväxlande i brons och silver.  Klänningen kostar dessvärre 4 595:- så det blir inte tal om. Jag tänker inte försöka kopiera den heller, det tyget får man inte tag på eller ens något liknande

Öht tycker jag Westwoods kollektioner är fina, särskilt  Anglomania och som den här klänningen ingår i. Mycket rutigt Evis! Många snygga byxmodeller. Men om ni kollar hemsidan finns också massor med underbara väskor och skor!

Annaa/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0